پس زمینه پارالاکس

لوگوی Apple

kennedy و حجاب اجباری
مارس 3, 2018
مهندسی میکنیم
مارس 3, 2018

سیب گاز خورده


مدت ها بود که با حیرت تو مطالب مربوط به freemasonry و دار و دسته ی illuminati میچرخیدم که یک روز به یک سخنرانی از Bill Cooper خدا بیامرز برخوردم. این سخنرانی راز لوگوی "سگ ایلومیناتی" یعنی Apple نکبت رو برام روشن کرد. من قطعه ای از این سخنرانی رو براتون جدا کردم که بیشتر به این موضوع مربوطه. البته توصیه میکنم همشو ببینید خودتون. این سگ های freemasonry نشانشون رو همون سیبی قرار دادن که شیطان به آدم و حوا داد که باعث شد انسان به دانش برسه!(البته از نظر اون مشنگ ها). همون "گاز" اول آدم روشه! حالا اینو داشته باشین. یه موضوع دیگه اینکه کوچکترین واحد ذخیره سازی اطلاعات در کامپیوتر Bit نام داره که خیلی معنی دار نیست. اون واحدی که پایه معنی دار شدنه اطلاعاته "Byte" نام داره. یعنی همون گاز اول آدم! منتها اینا برای اینکه خیلی هویج ها و گوش مخملی ها قضیه براشون سوال نشه spelling رو تغییر دادن و از B”I”te تبدیل کردن به B”Y”te. یعنی شما "هزار مگا بار" به سیب شیطان گاز میزنی. بعععععععله. دنیا دست ایناست. اینم یکی از اولین آگهی های این نکبت ها.




حالا همه با افتخار "سیب گاز زده ی شیطان" رو میگیرن دستشون. چقدر هم زیبا و جادار و مطمئن. تو مجموعه فیلم های transformers شخصیت optimus همون شیطان رجیم ماست. منتها گیج نشید اینا زبان نشانست و زبان سمبل. زبان همون " 666 سه تا شیش داره. بقالی سر کوچه کیشمیش داره " ست. تو یکی از قسمت هاش یعنی Transformers 2 Revenge of the fallen (که خود این revenge of the fallen یعنی اشاره به رجم و لعن شیطان از آسمان ها و سقوط به زمین) دقیقاً همین داستان رو سر کلاس با یه سیب و یه دختره که دوسته Shia LaBeouf اجرا میکنن. یعنی آدم و حوا. اما آیا زیرا چرا! یک سوال اساسی اینه که مردم وقتش نیست از خواب بیدار شیم؟ وقتش نیست دشمن بشریت رو بشناسیم؟


0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
خبر بده
guest

2 نظرات
newest
oldest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
امیرم

سلام وقت بخیر دوست عزیز دم شما گرم بابت روشنگری تون چه کنیم که انسان ها مسخ شدند و دروغ رو بیشتر از راست می پسندند چه زیبا گفت حضرت علی علیه السلام که تلخی حق را تحمل کن و فریب شیرینی باطل را مخور قربون مولای غریبم بشم که معدن علم بود ولی کو کسی که بخواد از این علوم استفاده کنه علمی که هیچ ضرری برای بشر نداره و سرشار از پیشرفت برای آینده ی انسان یعنی زندگی پس از مرگ هست علمی که غربی ها به خورد بشر دادند ضررش بیش از منفعتش بوده اونا مغز انسان… Read more »