پس زمینه پارالاکس

اینارو کی آورده؟

Empire State Building
دسامبر 26, 2019
human relations
ژانویه 16, 2020

اینارو کی آورده؟


امروز دختر بزرگم تعریف می کرد که معلمشون به بچه های کلاس گفته بوده که سر کلاس دونه دونه قرآن بخونن، و هرکی اشتباه خوندنِ اون هم کلاسیه حیوونکیش رو زودتر بگه، تشویق میشه!
بعد این بچه به من می گفت که من اشتباه هیچ کس رو نمیگفتم، ولی بقیه همچین با داد و هوار و صدای بلند، اشتباه دوستشون رو میگفتن که نگو. بعد تعریف کرد که اون دوستش که کنارش نشسته بوده تو زنگ تفریح بهش گفته بوده "آخه چرا تو وقتی من اشتباه کردم، اشتباه منو نگفتی؟ یعنی تو انقدر مهربونی؟"
اون معلم نادون نمیفهمه وقتی 20 تا بچه اشتباه یه کودک رو فریاد میکشن، چه بلایی سر اون حیوونکی میارن. آخه شما انسانید؟
این سطح از نادونی آدم رو خیلی زجر میده. اینا از کجا اومدن؟ ویران کردن روح این کودکان بیگناه رو کی به شماها یاد داده؟! نکنه شماها همون دانشجوهای خوب و ناز و با ادب سرکلاس های این استاد های قارپوز هستین که هر چرندی رو عین وحی منزل قبول می کردین تا زود و بی دردسر یه مدرک ارشد از شهین زرشکی بگیرین؟ نکنه شماها همون کسایی هستین که همچین در مورد روش اشتباهی که استاد سر کلاس مطرح می کرد سوال می کردین که من از خنده و تعجب می خواستم خودمو بندازم طبقه ی همکف.
آره؟ شماها هستین؟
شما که نمیدونین با تزریق I’m not enough به جون این بچه های بیگناه اونارو برای صف کشیدن جلوی دادگاه های خانواده آماده می کنید و زندگیشون رو ویران می کنید؛ حداقل ساکت باشین، یا برین به بهشت.
آخه شماها از کجا اومدین؟
اندکی صبر...
با شور زندگی کن.


0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments