پس زمینه پارالاکس

The Bourne Identity

Half-Life: Alyx
مارس 25, 2020
X-Men: Days of Future Past
مارس 30, 2020

The Bourne Identity


یادمه یه روز که برای ثبت نام رفته بودم “شهین زرشکی” کلی fantasy تو ذهنم پر شده بود که همچین و همچون میشه و اینجا پُرِه از آدمای روشن و فهمیده که دنبال غرق شدن تو شگفتی های ذهن آدمان، و شب و روزشون برای حل مشکل این و اون میگذره. دایم سرشون تو یادگیریه، تو کنجکاویه، تو شگفت زده شدنه و تو "زندگیه". بعد که دیدم اینا جز اینکه یه محیط آشغال درست کردن که همدیگه رو "دکتر دکتر" صدا کنن هیچی ندارن. جز خاله بازی کاری ندارن. اصلاً دنیایی ندارن. فقط مرگ تو دانشکدشون موج میزنه.
آخه کجا اینا بعد دیدن The Bourne Identity مبهوت و شگفت زده از دانش روانشناسی ای میشن که این آدم رو به یه Assassin تبدیل کرده؟ کجا اینا براشون سوال میشه که این تکنیک های Mind Control چیه؟ MK-Ultra چی بود؟ Mass Control چیه؟ کجا میشه از این دانشی که “یه مشت جنایت کار” بدست آوردن برای درست کردن زندگیه مردم استفاده کرد؟!
فقط دکتر دکترشون هوا بود و بعد نهایت قله های علم و دانش برای اینا این بود که تو پایان نامه کجا "ویرگول" بذاریم. دشمنان بشریت دنیا رو گرفتن اینا هنوز تو "ویرگول" گذاشتن مونده بودن و داشتن خوب تو این بخش خودشون رو "پایه ای" قوی می کردن!
عجببببب دانشششششیییی موج می زد. نه؟!

با شور زندگی کن


0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments